Питання та відповіді

Оформлення замовлення

  1. Де я можу оформити замовлення?
    Замовлення в нашому інтернет-магазині можна оформити на сайті або написавши в Direct нам в Instagram.
  2. Як я можу оплатити замовлення?
    Ми пропонуємо два способи оплати: ⁃ 100% оплата на розрахунковий рахунок ПриватБанку та МоноБанку, або ж сформувати замовлення з післяплатою - надіславши мінімальну предоплату в 200 грн.
  3. Чи можу я відмінити замовлення?

    Ви можете скасувати своє замовлення на ранньому етапі його реалізації.

    Замовлення можна скасувати, якщо на нього ще не створена накладна на відправку та фіскальний чек.

    Для скасування замовлення, зв’яжіться з нашими менеджерами через он-лайн чат на сайті або в будь-якому зручному месседжері. Робочий час менеджерів - кожного дня з 9:00 по 23:00. На початку розмови менеджер попросить Вас номер замовлення.
    З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте його перед спілкуванням з консультантом.

  4. Чи можу я вносити зміни в замовлення?

    Ви можете внести зміни в своє замовлення на ранньому етапі його реалізації.

    Замовлення можна змінити, якщо на нього ще не створена накладна на відправку та фіскальний чек.

  5. Що робити, якщо мого розміру немає в наявності?
    - якщо Ви сплатили замовлення, а через програмний збій або з інших причин Вашого розміру по факту не має в наявності, ми повернемо Вам кошти або запропонуємо заміну.

ВІДПРАВКА і ДОСТАВКА

  1. Якими службами доставки ви користуєтеся?
    -- Всі замовлення надсилаємо Новою Поштою
  2.  Коли ви відправите замовлення?
    -- Замовлення, сформовані до 15:00 ми надсилаємо в день оплати замовлення
  3. Скільки коштує доставка?
    -- Вартість доставки згідно тарифів перевізника.
  4. Чи можу я змінити адресу доставки?
    -- Так, Ви можете сформувати переадресацію , якщо Ваше замовлення вже в дорозі.
  5. Як я дізнаюся, що моє замовлення відправлене? 
    -- Ви отримаєте смс-сповіщення від Нової Пошти, або ж дізнатись номер ТТН можна написавши нашому менеджеру.
  6. Де мені відстежити свою посилку?
    -- В додатку або на сайті Нової Пошти за номером ТТН.

ПОВЕРНЕННЯ і ОБМІН

  1. Протягом якого часу я можу повернути обміняти/повернути товар?
    -- Ви можете повернути товар на протязі 14 днів з моменту отримання.
  2. Що потрібно для оформлення повернення/обміну?
    Для оформлення повернення/обміну необхідно:
    • упевнитися, що товар належної якості, збережені його споживчі властивості і товарний вигляд (відсутність слідів експлуатації і використання, наявність не пошкодженної упаковки і ярликів). Наявність цілісної коробки та фіскального чеку обов'язкова;
    • надішліть повернення на адресу яка вказана у Вашій ТТН. Також Ви можете скористатись послугою "Легке повернення" в такому разі доставочка буде безкоштовна.
  3. Хто оплачує доставку при поверненні/обміні?
    -- Доставка при обміні/поверненні за рахунок клієнта
  4. Коли ви повернете гроші за товар?
    -- Повернення коштів відбувається після перевірки та отримання зворотньої посилки.